Методичний кабінет початкової мистецької освіти ініціював проведення семінару на тему: «Художньо-естетична професійна підготовка здобувачів освіти мистецьких шкіл: традиції, досвід, виклики сучасності» для відділів «Образотворче мистецтво» шкіл мистецтв області на чотирьох локаціях. Семінар для мистецьких шкіл Ужгородського району пройшов в Ужгородській школі мистецтв, адміністрація якої гостинно надала можливість провести мироприємство в стінах закладу. Привітала учасників семінару завідувачка навчальною частиною Ужгородської школи мистецтв Головацька Д.Ю.,побажала плідної праці. Підготували проведення семінару викладачі Коритнянівської школи мистецтв. З чудовою доповіддю і презентацією про заклад, його історичне минуле і сучасні здобутки учнів виступила Заслужений майстер народної творчості України, викладачка образотворчого мистецтва названої школи Людмила Губаль. Різноманітна образотворча діяльність забезпечує юним художникам розвиток творчих здібностей, креативності, абстрактного мислення, що проілюстрували багаточисельні малюнки в пропонованій презентації. Викладачі Тарновецької школи віддають сили, енергію, свій талант підростаючому поколінню, і ця вдячність повертається до них від учнів у вигляді чудових малюнків, активної участі в різноманітних конкурсах, виставках.
Із інформацією про діагностику дитячого малюнку виступила Волощук А.В., к.п.н, завідувачка кафедри культури та соціально-гуманітарних дисциплін Закарпатської академії мистецтв. Слухачі були ознайомлені із загальними закономірностями «прочитування» малюнка, що в практичній діяльності допоможе викладачам краще зрозуміти світ дитячої психіки, розпізнати внутрішні хвилювання і тривожність в надскладний період сучасності.
В обговоренні прийняли участь викладачі Ужгородської школи мистецтв – Вовчок В.І., Сидорук О., Йолич М.М., Роман Е.О. та інші викладачі, які ознайомили учасників семінару з досягненнями своїх учнів, окреслили проблеми, які стоять перед мистецькою освітою у сьогоденні.
Загалом, захід пройшов в атмосфері співпраці, злагодженості, активному обміні думок, що сприятиме імпульсом для подальших напрацювань в галузі мистецької педагогіки.