Закарпатська академія мистецтв - офіційний сайт » Викладачі академії стали учасниками міжнародного ярмарку фотографії Photo Kyiv Fair 2018

Викладачі академії стали учасниками міжнародного ярмарку фотографії Photo Kyiv Fair 2018

Автор: admin від 5-11-2018, 12:17
 (голосів: 1)

Днями у Києві завершив свою роботу міжнародний ярмарок фотографії Photo Kyiv Fair 2018. Вже вдруге у столиці  була представлена творчість близько 100 фотохудожників. Понад 500 фотохудожніх робіт музейного рівня в Chicago Central House – приклад різноманітних стилів, віянь та векторів розвитку сучасної фотографії.

Вперше у масштабному заході взяли участь і фотографи Закарпаття. «Фрагментації. На межі» – кураторський проект Тараса Табаки, який представляє творчість Нати Попової, Івана Небесника, Роберта Довганича, Володимира Павлишина (МОК), Олександри Лівень, Михайла Палінчака, Віктора Дьоміна, Еріки Хейне та Клауса Блехера. При зовнішній розрізненості робіт, експозицію об’єднує тяжіння до символічності, тематичного експерименту, синтез актуального арту і традиційної фотографії. Як зазначив куратор: «Мистецтво не передбачає майбутнього, але відкриває до нього шлях через етапи сприйняття сучасності. Еволюція фотографії в наш час, в контексті диспуту форми та змісту,  надзвичайно важливий та інтригуючий процес, свідками якого ми є сьогодні».

Ната Попова у спецпроекті «Кімната» представила 8 робіт експериментальної фотографії, де внутрішній світ людини розкривається через простір, в якому вона перебуває. Світ речей, поза, міміка, костюм розкривають її думки, емоції, прагнення та бажання. Авторка проекту свідомо уникає прямої мови, вибудовуючи композицію на асоціаціях та паралелях.

У рамках проекту Іван Небесник презентував «Короткі історії». «Виходячи на “стріт” взимку, виникає відчуття наче тебе хтось вистежує. Кожен клац дублюється, здається, що вже й ти сам непомітно перейшов у ранг об’єкту споглядання.Таким чином ти стаєш невід’ємною частиною того, що сам бачиш. Здається, така ситуація не може претендувати на об’єктивність, адже люди завжди ті самі, будинки й вулиці – теж ті самі. Разом з тим статична картинка покликана створювати щось компактне і завершене за своєю суттю, подібно до короткого фільму чи оповідання», – зазначає автор.  

Проект «Фрагментаці. На межі» викликав зацікавлення глядачів та увагу відомих фотографів своєю живописністю та концептуальною цілісністю. В процесі виставки були проведені екскурсії та представлення авторів для делегацій з Франції та Великобританії, котрі відзначили високий рівень робіт та професійність експозиції.

Фото Нати Попової та Роберта Довганича.