Закарпатська академія мистецтв - офіційний сайт » РЕЄСТРАЦІЯ ЕЛЕКТРОННИХ КАБІНЕТІВ: ПРОБЛЕМИ – ДОПОМОГА

РЕЄСТРАЦІЯ ЕЛЕКТРОННИХ КАБІНЕТІВ: ПРОБЛЕМИ – ДОПОМОГА

Автор: admin від 4-07-2018, 10:24
 (голосів: 1)

   2 липня розпочалася реєстрація електронних кабінетів, через які абітурієнти подаватимуть заяви про вступ до Закарпатської академії мистецтв.

   Системою подання заяв в електронній формі у повній мірі зможуть скористатись вступники, які мають атестат про повну загальну середню освіту, виготовлений з використанням фотополімерних технологій, та сертифікати ЗНО 2016, 2017 або 2018 років і бажають вступити на денну або заочну форми навчання.

   Для реєстрації вступнику необхідно зазначити адресу електронної пошти, пароль та підтвердження паролю, дані сертифікату ЗНО та дані атестата про повну загальну середню освіту.

   Увага! Цього року вступник має самостійно розраховувати середній бал атестата. Якщо в додатку до атестата зазначений середній бал, то необхідно обов’язково перевірити, чи за правильною методикою він розрахований.

   Після реєстрації електронного кабінету вступника, заповнення особистих даних та завантаження сканкопій необхідних документів вступники отримають можливість подавати заяви до Академії. Відповідна опція стане доступною 12 липня.

   Перед реєстрацією та роботою з електронним кабінетом вступникам варто ознайомитись з Інструкцією щодо подання заяв в електронній формі, яка містить корисні рекомендації роботи з системою.

   У разі виникнення проблем з реєстрацією звертайтеся в Консультаційний пункт Закарпатської академії мистецтв: м. Ужгород, вул. А. Волошина, 37, Приймальна комісія, Кофель Оксана Григорівна.