Закарпатська академія мистецтв - офіційний сайт » ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА СТУДЕНТСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ «МИСТЕЦТВО ХХ–ХХІ СТОЛІТЬ: ПРОБЛЕМИ, ПОСТАТІ, ПЕРСПЕКТИВИ»

ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА СТУДЕНТСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ «МИСТЕЦТВО ХХ–ХХІ СТОЛІТЬ: ПРОБЛЕМИ, ПОСТАТІ, ПЕРСПЕКТИВИ»

Автор: admin від 24-03-2017, 13:59
 (голосів: 3)

   Уже традиційною стала Всеукраїнська науково-практична студентська конференція «Мистецтво ХХ–ХХІ століть: проблеми, постаті, перспективи» (№ 38 за Переліком міжнародних та всеукраїнських  науково-практичних конференцій здобувачів вищої освіти і молодих учених у 2017 році (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 23.01. 2017 р., № 1/9-24)). Цього року вона проводилася в Закарпатській академії мистецтв 22-23 березня як очно-заочна. Лейтмотив зібрання молодих вчених стали слова Адальберта Ерделі: «Думка і мистецтво – вічний зв’язок для людини вищого порядку…». Розпочалася конференція відкриттям студентської виставки «Формат А4», оскільки було четверо учасників – Юлія Буря, Юліанна Гагель, Катерина Шелевицька, Максим Господинчик. Привітали учасників зібрання ректор проф. Іван Небесник, менеджер газети «Все про бухгалтерський облік» Катерина Ненько, вручивши найактивнішим грамоти і подяки, голова студентської ради Юлія Гагель.

   До участі в конференції зголосилося більше сотні учасників з Ужгорода, Мукачева, Львова, Полтави, Луганська, Києва. Подали свої виступи – 51. Теми виступів – найрізноманітніші: «Експозиція художніх творів у Енвайермент-просторі» (Катерина Шелевицька, Науковий керівник: доц. Н. М. Дочинець, м. Мукачево), «Багатофігурна живописна композиція: мистецько-педагогічний аспект» (Анастасія Волощенко, доц. Т. В. Саєнко, м. Полтава), «Розвиток мистецтва садово-паркової скульптури на Україні у другій половині ХХ ст.» (Тетяна Погребняк, доц. І. М. Мужикова, м. Полтава), «Творчість Тиберія Сільваші: вплив на розвиток абстракціонізму в Україні» (Владислав Горбунов, доц. О. І. Сопко, м. Ужгород), «Історія дизайну дверних замків та ручок» (Наталія Ковчар, доц. Н. Й. Ребрик, м. Ужгород), «Скульптурна та живописна творчість Миколи Рогаля. Формалістичні трансформації та проблема кольору» (Евеліна Ман, проф. Р. Т. Шмагало, м. Львів), «Митець Анатолій Гаврилович Бондаренко» (Тетяна Мачехіна, М. Ю.  Кіяк, м. Ужгород), «Вплив кольору на психологію людини: логотип кав’ярень Ужгорода», (Юлія Буря, доц. С. О. Бунда, м. Ужгород), «Плівка та цифра в кіноіндустрії і фотографії» (Дмитро Шахайда, доц. В. В. Бунда, м. Ужгород), «Художнє ковальство: минуле і сьогодення» (Валентин Балагур, доц. М. І. Жаворонкова, м. Чернівці), «Рельєф Древнього Єгипту» (Любомир Брензович, доц. І. О. Міськов, м. Ужгород), «Церква Св. Михаїла у с. Лази Воловецького району: історія, дослідження та реставрація» (Василь Дербаль, доц. М. В. Приймич, м. Ужгород), «Елементи міфологічних народних вірувань та їх вплив на декоративно-прикладне мистецтво Закарпаття» (Мирослава Костьо, доц. А. В. Волощук, м. Ужгород), «Методика навчання виконанню жіночого портрета в національному вбранні майбутніх вчителів образотворчого мистецтва» (Павло Ломака, доц. Ю. А. Мохірєва, м. Полтава), «Особливості українського живописного пейзажу ХІХ століття» (Антон Сухоребрий, доц. Т. В. Батієвська, м. Полтава), «Використання сучасних європейських тенденцій  в художньо-освітньому просторі України» (А. В. Музичко, Н. М. Дігтяр, м. Полтава), «Жіночі образи в українському малярстві», Р. О. Куліченко, доц.  О. К. Тарасенко, м. Полтава), «Особливості формування фірмового стилю вищих навчальних закладів» О. В. Андрєєва, доц. А. С. Ароян, (м. Полтава),  «Ландшафтна архітектура» (Яна Костючик, О. І. Гаврош, м. Ужгород) тощо.

   Після обговорення та дискусій Всеукраїнська науково-практична студентська конференція прийняла рішення:

 

   1. Брати активну участь у студентських наукових читаннях, сим­позіумах, семінарах, конференціях у вищих художніх на­вчаль­них закладах України.

    2. Систематично висвітлювати наукову роботу студентів на сто­рінках преси, періодичних видань та в електронних ресурсах.

    3. Продовжити творчі пошуки наукових досліджень у галузі об­разотворчого і декоративно-ужиткового мистецтва, краєзнавства, історії мистецтва дизайну.

    4. Зберігати і примножувати традиції закарпатської школи жи­­вопису, вивчати та досліджувати її історію у контексті куль­тур­но-мистецької спадщини українського народу.

    5. Стати співзасновниками (разом із Всеукраїнською організацією ПЛАСТ та акад. М. Мушинкою) міжнародної наукової студентської премії ім. Степана Папа.

    6. Опублікувати матеріали IV Всеукраїнської науково-прак­тич­ної студентської конференції окремим виданням.