Приймальна комісія – робочий орган Закарпатської академії мистецтв, що утворюється для проведення прийому вступників на навчання. Приймальна комісія працює на засадах демократичності, прозорості та відкритості відповідно до:
- Закону України "Про вищу освіту"
- Умов прийому до закладів вищої освіти України
- Правил прийому до Закарпатської академії мистецтв
- Положення про приймальну комісію.
Головою Приймальної комісії є ректор Академії.
Відповідно до Положення Приймальна комісія:
- забезпечує інформування вступників, їх батьків та громадськості з усіх питань вступу;
- організовує прийом заяв та документів;
- приймає рішення про допуск вступників до участі у вступних випробуваннях та до участі у конкурсі;
- подає до Єдиної державної електронної бази з питань освіти (Єдина база) отримані від вступників відомості про них, вносить зміни до статусів заяв вступників в Єдиній базі;
- координує діяльність усіх підрозділів Академії щодо підготовки та проведення конкурсного відбору;
- здійснює контроль за роботою усіх підрозділів Приймальної комісії (відбіркові, предметні екзаменаційні, апеляційної комісії), розглядає і затверджує їх рішення;
- організовує та контролює діяльність технічних, інформаційних і побутових служб щодо створення умов для проведення вступної кампанії;
- приймає рішення про зарахування вступників за формами навчання і джерелами фінансування.
Відомості про ліцензовані обсяги Закарпатсько академії
Наказ МОН України про переоформлення ліцензії - текст наказу
Порядок роботи Приймальної комісії у 2021 році
Перелік освітніх програм з розподілом ліцензованих обсягів
Що треба, щоб вступити на ОС «Бакалавр» (на основі повної загальної середньої освіти)
Що треба, щоб вступити на ОС «Бакалавр» (на основі диплому молодшого спеціаліста)
Що треба, щоб вступити на ОС «Магістр» (на основі диплому бакалавра)